A ndiheni sikur jeni gjithmonë të uritur dhe nuk jeni të sigurt përse? Uria mund të jetë si rezultat i shumë arsyeve, duke filluar nga dieta, hormonet dhe deri në sasinë e gjumit që flini, por edhe i disa probleme shëndetësore.

Le t’i shohim me radhë, çfarë na kanë përgatitur ekspertët e gazetës “Super Shëndeti”, se cilat janë arsyet që fshihen pas urisë së vazhdueshme.

Si dhe çfarë mund të bëni për ta mundur këtë dhe për të ruajtur peshë normale të trupit.

 

1. NUK KONSUMONI MJAFTUESHËM FIBRA

Fibrat janë pjesë thelbësore e një diete të shëndetshme.

Ato ndihmojnë në stabilizimin e niveleve të glukozës në gjak dhe në largimin e toksinave nga trupi, duke përfshirë nivelet e tepërta të estrogjenit.

Kur sasia e fibrave që merrni është e ulët, nivelet e glukozës në gjak mund të ndryshojnë duke rezultuar në uljen e sheqerit, nivele të ulëta të energjisë dhe uri.

Ushqimi i pasur me fibra mund të zvogëlojë indeksin glicemik të ushqimeve të tjera, të vonojë tretjen dhe thithjen e karbohidrateve dhe kështu ju bën të ndiheni të ngopur.

Zgjidhni një dietë që përfshin një shumëllojshmëri të frutave, perimeve, bishtajoreve dhe drithëra.

 

2. USHQIMI NUK KA PROTEINA TË MJAFTUESHME

Një dietë e ulët në proteina mund të çojë në uri.

Përveç zvogëlimit të urisë, dietat me proteina të larta janë gjithashtu më termogjene se dietat e tjera, duke ndihmuar në rritjen e shkallës metabolike, për të mos përmendur mbështetjen e një trupi të dobët dhe të rregullt.

Zgjidhni shpezë organike, mish organik, qumësht jo të yndyrshëm, vezë dhe peshk të egër.

 

3. NUK HANI SHPESH

Ushqimi i ndarë në vakte të vogla disa herë në ditë rezulton në një stabilizim më të mirë të glukozës në gjak gjatë gjithë ditës, gjë që redukton uljen e nivelit të sheqerit në gjak dhe më pas uljen e urisë gjatë gjithë ditës.

Është vërtetuar se ata që hanë rrallë kanë më shumë uri se ata që hanë më shpesh (më shumë se 3 herë në ditë).

Qëllimi është për të ngrënë rreth 5-6 vakte të vogla në ditë, për të ndihmuar në ruajtjen e niveleve të energjisë dhe për të larguar urinë.

 

4. ÇËSHTJET E TIROIDEVE

Uria e tepruar gjithashtu lidhet me hipertiroidizmin, një sëmundje që prek tiroidet.

Nëse tiroidi juaj është tepër aktiv, do të thotë që po vuan nga hipertiroidismi.

Kur nivelet e hormoneve tiroide janë shumë të larta, funksionet vitale të trupit shpejtojnë dhe ju digjni energji më shpejt se sa synoni.

Ndërsa trupi juaj përshpejtohet në mënyrë metabolike, ajo rrit urinë si rezultat.

Kur vuani nga hipertiroidismi, ju nuk fitoni peshë, edhe pasi hani shumë.

Në vend të kësaj, ju humbni peshë që ju djeg kalori, në një normë shumë më të shpejtë.

Përveç një ndryshimi në oreksin dhe një gjëndre tiroide të zgjeruar, shenjat e tjera të hipertiroidismit përfshijnë një shpejtësi të lartë të pulsit, sytë e fryrë, ndjenja nervoze, djersitje e tepruar, dobësi e muskujve dhe ndjenja e etjes edhe pas ujit të pijshëm.

Kështu që, merrni ilaçet e duhura, ose trajtoni tiroiden nga shtëpia me recetat që ju kemi dhënë përmes gazetës “Super Shëndeti”.

 

4. SHEQERI I ULËT I GJAKUT

Sheqeri i ulët i gjakut, ose hipoglicemia, do të thotë se glukoza në trupin tuaj ka rënë në një nivel shumë të ulët.

Sheqeri i ulët i gjakut mund t’ju bëjë të uritur.

Truri ka nevojë për energji për të funksionuar dhe glukoza pranohet nga truri si lëndë djegëse.

Pra, kur sheqeri në qarkullimin e gjakut bie poshtë, ashtu vepron edhe fuqia e trurit tuaj.

Truri atëherë fillon të japë sinjale që trupi juaj ka nevojë për “karburant”, prandaj filloni të ndiheni të uritur.

Për njerëzit që vuajnë nga sheqeri i ulët i gjakut, përdoret një term i ri “varëse”, që do të thotë se gjendja e të qenit i uritur, po të bën të zemërohesh.

Në një studim të vitit 2014, studiuesit zbuluan se çiftet e martuara gjithnjë e më shumë zemërohen, kur nivelet e sheqerit në gjak janë të ulëta.

Përveç urisë, simptoma të tjera të sheqerit të ulët të gjakut janë ankthi, lëkura e zbehtë, djersitja, dhe një ndjenjë e përgjithshme e të qenët e sëmurë.

Sheqeri i ulët i gjakut është një shqetësim i përbashkët për njerëzit me diabet, por njerëzit me probleme të tjera shëndetësore si hepatiti, çrregullime të veshkave dhe probleme me gjëndrat e veshkave ose të hipofizës, gjithashtu mund ta përjetojnë këtë problem.

 

5. INFEKTIMI I PARAZITËVE

Nganjëherë, uria e tepruar edhe pas ngrënies së një vakti në kohë, mund të jetë një shenjë paralajmëruese e një infektimi të krimbave në zorrët.

Krimbat, sidomos ato si shiritat ose pinëorms, mund të jetojnë për një periudhë të gjatë kohore, pa e kuptuar.

Krimbat vjedhin trupin e të gjithë ushqyesve thelbësorë, duke ju bërë të uritur më shpesh se zakonisht.

Për shkak të një infektimi parazit, mund të keni brejtje të forta të urisë, sidomos gjatë mëngjesit të hershëm dhe gjithashtu nuk mund të ndiheni kurrë të kënaqur, ose të plotë, pasi të hani një vakt.

Nëse ndiheni i uritur më shpesh, kombinuar me humbje peshe, atëherë është koha për të takuar mjekun, ose nisni trajtimet shtëpiake siç ju kemi dhënë recetat shpesh përmes gazetës “Super Shëndeti”.

 

6. JENI TË STRESUAR

Stresi mund të shkaktojë lirimin e hormoneve që shtypin oreksin, duke përfshirë epinefrinën.

Sidoqoftë, sapo të zvogëlohet stresi, nivelet e epinefrinës bien dhe hormonet që nxisin urinë, mund të rriten!

Për më tepër, ky veprim është treguar të stimulojë dëshirat për ushqime të veçanta, duke përfshirë ato që janë më të larta në sheqer dhe më të lartë në yndyrë.

Ulja e stresit mund të jetë e vështirë.

Gjatë kësaj periudhe mos shqyrtoni çështje që ju shkaktojnë stres, por shqyrtoni marrjen e aktiviteteve që ju largojnë stresin.

 

7. NUK FLINI GJUMË TË MJAFTUESHËM

Mosfjetja mjaftueshëm ka treguar se rrit dëshirën për ushqim, urinë dhe peshën!

Humbja kronike e gjumit zvogëlon aftësinë e trupit për të rregulluar hormonet dhe për të përpunuar karbohidratet, të cilat mund të shkaktojnë uri, veçanërisht të ushqimeve me sheqer të lartë.

Flini një minimum prej 7 – 8 orë në natë për të ndihmuar në rimëkëmbjen e duhur të niveleve të balancuara të hormoneve.

 

8. KAPËRCIMI I MËNGJESIT

Mëngjesi ndihmon në rivendosjen e metabolizmit, është stimulues dhe ul urinë.

Një studim i kohëve të fundit tregoi se ngrënia e mëngjesit të lartë në proteina zvogëlon dëshirën për ushqimet yndyrore dhe me sheqer.

Për rezultate më të mira, hani një mëngjes që është i lartë në komplekse fibroze. Gjithashtu shtoni vezë dhe frutat e pyllit.